صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
هشدار مخابرات درباره اعلام خرابی تلفن
شرکت مخابرات تهران از مشترکان تلفن ثایت خواست قبل از تماس با ۱۷ برای اعلام خرابی از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کنند و در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران با این واحد تماس بگیرند.به گزارش ایتنا از مهر، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: برای پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت، سیستم پاسخگویی مکانیزه (۱۷) در تمام مراکز مخابراتی استان تهران بصورت شبانه روزی فعال است و مشترکان می توانند در صورت هرگونه خرابی تلفن ثابت شماره تلفن خود را از طریق تماس با این سامانه و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.این شرکت با تاکید براینکه رفع خرابی داخلی وظیفه شرکت مخابرات نیست اعلام کرد: در صورتی که خرابی تلفن بعد از گذشت ۲۴ ساعت رفع نشد مشترکان می توانند از طریق شماره تلفن های مندرج بر روی قبوض تلفن خود با مرکز مخابرات مربوطه تماس بگیرند. همچنین (۱۹۰) واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به مشترکان است.مخابرات استان تهران خاطرنشان کرد: ماموران رفع خرابی تلفن، اجازه ورود به داخل منازل مسکونی را ندارند و برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ضمن مشاهده کارت شناسایی ماموران رفع خرابی مشترکان از ورود اشخاصی که خود را تعمیرکار تلفن معرفی می کنند به داخل منزل جلوگیری کنند.رفع خرابی تلفن به وسیله مراکز مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران در اسرع وقت انجام می شود و هیچ هزینه ای برای مشترک ندارد و پرداخت هر گونه وجه دستی تحت هر عنوان به ماموران غیر قانونی است.براساس اعلام شرکت مخابرات استان تهران با توجه به اینکه ماموران رفع خرابی تلفن، در همان روز تماس مشترک جهت برطرف کردن مشکل به محل مراجعه می کنند لذا شهروندان سعی کنند در منزل حضور داشته باشند.
منبع خبر:
ایتنا